2013/04/07

I recommend...#28 / Polecam...#28

Underworld: Rise of the Lycans/Underworld: Bunt Lykanów 

 The prequel story traces the origins of the centuries-old blood feud between the aristocratic vampires and their onetime slaves, the Lycans. In the Dark Ages, a young Lycan named Lucian emerges as a powerful leader who rallies the werewolves to rise up against Viktor, the cruel vampire king who has enslaved them. Lucian is joined by his secret lover, Sonja, in his battle against the Vampire army and his struggle for Lycan freedom.(source:imdb.com)
 ▬▬▬▬▬▬▬▬ 
"Underworld: bunt Lykanów" to opowieść o początkach wielowiekowej, krwawej wojny między wampirami-arystokratami, zwanymi Handlarzami Śmiercią, a barbarzyńskimi wilkołakami, Lykanami. To opowieść o tym, jak rozpoczęła się ta bezlitosna walka, o której opowiadały przeboje filmowe: "Underworld" i "Underworld - Ewolucja". Lucian, młody przywódca Lykanów, wznieca bunt przeciwko okrutnemu królowi wampirów, Viktorowi. Zakochana w Lucianie piękna wampirzyca Sonja, wspiera go w walce, która ma wyzwolić Lykanów z upokarzającej niewoli.(źródło:filmweb.pl) 

Made by DUDI_05

18 comments:

  1. Looks good. I might try it out!:)♥

    ReplyDelete
  2. nie widziałam nie słyszałam

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/07/2013

    Uwielbiam "Underworld"! Obejrzałam wszystkie części, są genialne...

    ReplyDelete
  4. It looks like a nice film :)

    ReplyDelete
  5. Heard these were good from one of my friends (:

    ReplyDelete
  6. Interesting. I've never heard of it!!

    ReplyDelete
  7. Moim skromnym zdaniem , najlepsza część z całego cyklu :D

    ReplyDelete
  8. Sounds interesting.

    ReplyDelete
  9. dang looks really cool :o

    ReplyDelete
  10. It's well made movie :D

    ReplyDelete
  11. Również oglądałam. Naprawdę fajnie się oglądało i zrozumiałam postępowanie Lykanów. Jakiś czas temu wyszła znowu jakaś część z tej serii. Nie oglądałam jej i ciekawa jestem czy ogóle warto.
    JustinaCullen

    ReplyDelete
  12. Looks cool, I'll watch it!
    rainbow.solider

    ReplyDelete
  13. Anonymous4/09/2013

    I watched it...Great.... :)

    ReplyDelete
  14. Haven't heard it before...

    ReplyDelete

Share your opinion / Podziel się swoją opinią